torsdag 23 februari 2012

BODY magazine

Gemensamt för Madelen Nilsson och Rebecka Karlsson, förutom att dom är supertrevliga, är att dom har varit i min studio för fotosessioner i fjor. Nu är dom också med i tävlingen Body open som annordnas av tidningen Body magazine. Madelen gick och vann bodybuilding klassen och kom trea i bodyfitness. Rebecka kom på en tredjeplats i  bodybuilding klassen och åtta i bodyfitness. Rebecka var också med i Body magazine under vinjetten Månadens fysik på gatan. Så här sade hon själv.
-"jag vill tona muskler lite mer och jobbar på att stärka senor och muskler ytterligare i uthållighet och prestation. Jag utgår inte efter något speciellt träningsupplägg utan kör lite som jag själv känner, fyra dagar i veckan."
Jag lovar att ni kommer att få se mer bilder av både Madelene och Rebecka här på bloggen.

Madelen Nilsson från Bromölla.
Snacka om sexpack.
Stolt och vacker.
Rebecka Karlsson från Karlshamn.

Inga kommentarer: