måndag 6 februari 2012

Fotokurs i Sölvesborg

Nu har jag äntligen börjat med fotokurser efter många, många förfrågningar från kunder, vänner och bekanta. Första kursen hade jag nu i lördags. Denna kursen var en grundkurs där jag lär ut kamerans inställningar och att fotografera på ett roligt och enkelt sätt. Det viktigaste är att fotografera skall vara skojigt och lustfullt.

Grundkursen riktar sig till dig som är nybörjare som vill komma igång och ta bra och roliga bilder med din kamera. Nästa kurs hålls lördagen den 11/2. Fler kurser är under planeringssdiet. En fortsättningskurs och en kurs i studiofotografering.

Foto: Fia Olofsson. Både små och stora deltagere var med på kursen.

Foto: Fia Olofsson

Så här skrev några av deltagarna på FB och bloggar efter kursen:

-Jättebra! Lärorikt, roligt och inspirerande :) nu ska jag försöka införskaffa nytt objektiv också sen går ingen säker!

-Varit på Fotokurs hos Serny den var kanon...

-Varit på fotokurs hos fotograf Serny i Sölvesborg. Han gjorde ett väldigt bra jobb =) förklarade på ett jätte bra sätt. Det ska bli jätte kul att lära sig att ta lite bättre bilder, vi har till o med fått läxa till nästa gång.

Tack för i lördags! Har redan testat mina nya kunskaper! Äntligen kan jag med min kamera :-)

Har ni frågor eller är intreserade av att gå någon av kurserna så är det bara att kontakta mig

Inga kommentarer: